Anul acesta tot mai multe persoane au ales să îşi schimbe viaţa şi să îşi construiască un nou viitor, lucru ce a fost realizat prin înfiinţarea unei firme. Joburile actuale din Bucureşti, cât şi din ţară se pot plafona la un nivel nesatisfăcător şi pot deveni monotone, de aceea mulţi angajaţi au decis să urmeze calea antreprenoriatului şi să lanseze pe piaţa produse şi servicii în care cred.
Pentru a ajunge la această etapă va fi necesar să apelaţi la o firmă specializată pentru înregistrare S.R.L. – Societate cu răspundere limitată, aceştia având experienţa necesară în domeniu pentru a vă ajuta să duceţi la bun sfârşit toate obligaţiile legale şi să vă începeţi în cel mai scurt timp activitatea economică.

De mulţi ani întreprinzătorii au înţeles avantajele pe care le prezintă externalizarea activităţilor şi departamentelor relevante din cadrul firmei, având astfel beneficiul de a avea sub gestiune o societate comercială mult mai performantă şi mai eficientă din punct de vedere al costurilor lunare.
Acte necesare pentru înregistrare S.R.L. – Societate cu răspundere limitată
Lista de acte pentru înregistrare S.R.L. – Societate cu răspundere limitată nu este mare, însă pot exista câteva dificultăţi ce vă pot întârzia orarul prestabilit, cât şi vă pot creşte substanţial cheltuielile. Alături de o firmă specializată veţi putea să beneficiaţi de multe servicii competitive, cât şi de o reducere de 100% în privinţa comisionului de înfiinţare firmă dacă alegeţi să colaboraţi pe o perioadă de cel puţin 6 luni în vederea gestionării evidenţei contabile.
Contabilitatea, mai ales în cazul unui S.R.L. este obligatoriu să fie realizată de către un expert, lucru ce vă va ajuta să administraţi firma eficient şi să aveţi o imagine mult mai clară asupra situaţiei economico- financiară. Prin urmare, printre cele mai importante acte de care trebuie să ţineţi cont atunci când doriţi să înfiinţaţi un S.R.L. sunt următoarele:
1. Carte de identitate
Va fi necesar actul de identitate al asociatului/asociaţilor, cât şi al administratorului în cazul în care acesta nu deţine părţi sociale în cadrul firmei.
2. Dovadă sediu social
Acest document este cel mai dificil de obţinut mai ales în cazul în care optaţi pentru propriul apartament. Asociaţia de proprietari, cât şi vecinii pot refuza sau întârzia eliberarea aprobării necesare, punându-vă astfel în pericol programul de lansare prestabilit, însă dacă alegeţi un serviciu profesional de găzduire sediu social, veţi reuşi în cel mai scurt timp să vă bucuraţi de actele necesare pentru înfiinţare, cât şi de un cost anual mult mai scăzut.
Preţuri – găzduire sediu social în Bucureşti
- Găzduire sediu social în Bucureşti pe o perioadă de 6 luni – 350 lei;
- Găzduire sediu social în Bucureşti pe o perioadă de 12 luni – 500 lei;
- Găzduire sediu social în Bucureşti pe o perioadă de 24 luni – 900 lei.
3. Alegerea codurilor C.A.E.N.
Selectarea codurilor C.A.E.N. este o provocare pentru multe persoane datorită faptului că acestea sunt dificil de înţeles, dar şi din cauză că sunt foarte asemănătoare. Este esenţial să fie alese corect pentru a nu fi sancționați conform reglemantarilor legale. Nu trebuie să vă faceţi griji în privinţa numărului lor deoarece acestea se pot schimba, adăugă şi autoriza oricând veţi avea nevoie, în doar câteva zile.
Pentru înregistrare S.R.L. – Societate cu răspundere limitată este recomandat să beneficiaţi de asistenţă încă de a început pentru a vă putea reduce cât mai mult cheltuielile iniţiale, dar şi pentru a beneficia de experienţă şi calitatea actelor pe care doar o firmă profesionistă vi-o poate oferi.
Dacă alegeţi această variantă veţi observa că operaţiunea pe care o administraţi va fi optimizată şi mai fluidizată, având astfel oportunitatea de a vă concentra mai performant resursele pe satisfacerea nevoilor clienţilor, cât şi pe dezvoltarea unei strategii de promovare eficientă. O firmă specializată din Bucureşti vă poate oferi experienţa lor, necesară pentru a vă ajuta să vă îndepliniţi obiectivele şi să obţineţi veniturile dorite.